Organizační výbor výstavy se schází jednou za měsíc v příjemném prostředí nekuřácké restaurace NOPEK. Dosud jsme uskutečnili 9 jednání, výstupem z jednání je vždy zápis s úkoly, termíny a odpovědnou osobou. Jednání vede předseda OV. Na posledním jednání 13. července jsme se zabývali mezi jiným také tímto: zajištění přípravy podkladů pro vydání dopisnice, podklady pro výrobu příležitostného razítka a R-nálepky, dále přípravu a koordinaci návozu výstavních rámů a zajištěním podmínek pro práce jury. Dalším bodem byla diskuze k detailnímu programu výstavy a zajištění cen pro vystavovatele. Povinným bodem je také informace hospodáře výstavy o stavu našeho účtu. Jde tedy o více než pestrou směsku problémů, které musíme vyřešit, aby se výstava líbila. Tak nám, prosím, držte palce!
Na fotografii je momentka z jednání konaného dne 22. června.
Tým OV byl kompletní a tvoří ho následující pánové, které Vám představím po židlích zleva:
Pánové Prušek (v brýlích) a Šraut vyniknou hlavně při montáži rámů; moje maličkost; dále pan Katzer, také zkušený montér; v čele stolu sedí „na penězích“ :-) pan Beneš jako ekonom; dále je gestor SČF pan Okáč z Brna; vedle sedí pan Sobotka, také zkušený montážník. Posledním je pan Sodomka, který komunikuje s vystavovateli, jeho hlavní činností bude přebírat exponáty.
Žádné komentáře:
Okomentovat